czwartek, 12 stycznia 2017

Długa Przerwa

Witam was w kolejnym poscie!Wrescie!Wróciłam na blog po bardzo długiej przerwie.Nie miałam czasu przez naukę na robienie postów.Tu sprawdziany,kartkówki.. .Ale się nie poddaje i nadal będę aktywna na tym blogu!Tak wiem że sobie pomyslicie że znowu przestane wchodzić stronę ale to nie prawda.Wiem mało byłam aktywna ale też musicie zrozumieć że chodzę do szkoły tak jak wy.Muszę się uczyć itp.Ale mam nadzieje że nadal będziecie czytać mojego bloga.W dzisiejszym poscie to by było na tyle.Na dole wam napiszę kiedy będę wstawiała posty.Więc paaa życzę wam miłej gry w Star Stable!(Dzisiaj był wyjątek że wstawiłam posta!)


Możliwe że będę wstawiać posty w srody i w soboty.
Posty mogą się pojawić o różnych godzinach.
Od 15,00 do 18.00.
Jak nie wstawiłam wpisu to oznacza że mam kartkówkę lub sprawdzian.
To na tyle z mojej strony paa buziaki wam przesyłam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz